Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

REGULAMIN POBYTU Z PSEM W „MALINÓWCE POD ŚNIEŻKĄ”

  1. „Malinówka pod Śnieżką” przyjmuje Gości wraz z psami.
  1. Gość zobowiązany jest do uzyskania zgody Właścicieli apartamentów na pobyt psa przy dokonywaniu rezerwacji.
  2. Zakwaterowanie Gości z psem jest możliwe jedynie w apartamentach nr 2 i 3. W przypadku braku ich dostępności przyjęcie zwierzęcia nie będzie możliwe.
  3. Podczas rezerwacji konieczne jest podanie rasy psa. Właściciele „Malinówki pod Śnieżką” zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia psa, którego rasa jest powszechnie uznawana za groźną lub agresywną lub którego waga przewyższa 15 kg. Pobyt psów większych jest możliwy tylko po indywidualnym kontakcie i zgodzie Właścicieli apartamentów.
  4. Koszt pobytu psa jest płatny według obwiązującego aktualnie cennika usług dodatkowych.
  5. Do apartamentów przyjmowane są psy zdrowe, odrobaczone, posiadające książeczkę zdrowia z aktualnymi obowiązkowymi szczepieniami. Ponadto Właściciel psa poświadcza, że pies jest zdrowy i nie stanowi zagrożenia dla innych osób i zwierząt.
  6. W miejscach ogólnodostępnych Właściciel psa ma obowiązek trzymania psa na smyczy lub w kagańcu.
  7. W miejscach ogólnodostępnych pies nie może przebywać bez Właściciela.
  8. Właściciel psa jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód przez psa.
  9. Jeżeli pościel, materace lub inne elementy wyposażenia apartamentu, w którym przebywa pies, będą przez psa zabrudzone (sierść, błoto) lub uszkodzone, Właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód.
  10. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i bielizny pościelowej oraz naczyń znajdujących się w apartamentach dla potrzeb psa, przebywanie psa na łóżku i na sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju.
  11. Właściciel psa zobowiązany jest posiadać własne posłanie i miski do wody i pokarmów dla psa.
  12. Właściciel jest odpowiedzialny za zachowanie w apartamencie ciszy przez swojego psa i nie zakłócanie spokoju innym Gościom.
  13. Właściciel psa jest każdorazowo zobowiązany do sprzątania odchodów pozostawionych przez swoje zwierzę.
  14. Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Apartamentach „Malinówka pod Śnieżką” i akceptuje jego zapisy.

 

Wynajem apartamentu możliwy jest na minimum 2 doby, „majówka” – min. 4 doby, w długie weekendy na minimum 3 doby.

W okresie wakacyjnym wynajem możliwy na minimum 6 dób, a w okresie ferii na 4 doby.


Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy się przed godziną 10.00.

Cena za 1 apartament:

  • Do 4 osób - 360,00 zł za dobę. 
  • Dla 5 osób - 410,00 zł za dobę.
  • Dla 6-ciu osób - 470,00 zł za dobę.

Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia od 400,00 do 560,00 zł za dobę w zależności od ilości Gości. W tym okresie wynajem możliwy na minimum 3 doby.

Sylwestra i Nowy Rok od 700,00 do 1000,00 zł za dobę za apartament. W tym okresie minimum 3 doby.

Dzieci do 2 lat – pobyt gratis (w łóżeczku turystycznym).

Cennik usług dodatkowych:
  • pobyt psa do 10kg - 20zł za dobę,
  • pobyt psa do 25kg - 30zł za dobę,
  • pobyt psa powyżej 25kg - 50zł za dobę

*Poza sezonem wakacyjnym, długimi weekendami, feriami - dla dwóch osób obniżamy cenę do 300 zł za dobę.


Jeśli życzą sobie Państwo łóżeczko turystyczne dla dziecka, krzesełko do karmienia, wanienkę proszę zgłosić to podczas dokonywania rezerwacji.


Rezerwację uważamy za dokonaną w chwili wpłaty zadatku w wysokości 20% całości należności na niżej podane konto bankowe:

PKO BP SA: 58 1020 2124 0000 8402 0234 2418

Pozostałą kwotę należy uiścić w dniu przyjazdu.

W przypadku wynajmu apartamentu „na firmę” prosimy zgłosić ten fakt przy dokonywaniu rezerwacji. W późniejszym okresie nie będzie możliwości wystawienia faktury.

 

Serdecznie zapraszamy :)

 

 

Regulamin pobytu w obiekcie

Apartamenty Malinówka pod Śnieżką

Właściciele apartamentów Malinówka pod Śnieżką będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

Przed dokonaniem rezerwacji i zawiązaniem umowy klient powinien zapoznać się z treścią poniższego Regulaminu.

1.    Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba zaczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 10.00 ostatniego dnia pobytu.

2.    Rezerwacja za apartament jest dokonywana po wpłacie na konto zadatku w wysokości 20% wartości pobytu. Pozostałe 80% płatne jest bezpośrednio po przyjedzie. Opłata miejscowa nie jest wliczona w cenę apartamentu.

3.    Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.

4.    Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość obiektu powinien zgłosić do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

5.    W obiekcie/apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.

6.    W całym budynku, oraz na terenie do niego przyległym, obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych (palenisko, grill).

7.    Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 7.00 rano.

8.    Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone w apartamentach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia obiektu jak i ich utratę. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.

9. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.

10. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do pokoju z należytą starannością. W przypadku jego utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 150 zł.

11. Obiekt jest monitorowany. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w obiekcie.

12. Zabrania się organizowania imprez w obiekcie.

13. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu kosztów.

14. Wychodzenie na tarasy i balkony przy mokrych nawierzchniach odbywa się na własną odpowiedzialność Gości.

15. Obowiązuje zakaz przebywania w obiekcie osób niezakwaterowanych.

16. Na terenie obiektu obowiązuje selektywne gospodarowanie odpadami.

17. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

 

 

Zapraszamy i życzymy miłego wypoczynku.

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris sit amet nibh nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.